pátek 15. ledna 2010

Naivka

Přijde ráno žena do práce a zasněně se chlubí kolegyním:
"Teda, holky, já jsem tak nádherně unavená, se mi po včerejším večeru ani nechtělo vstávat. Představte si, po tolika letech manželství, to teda bylo...
Nejdříve tříhodinová předehra, pak dvě hodiny krásného milování a pak si manžel se mnou ještě hodinu povídal..."

Přijde ráno chlap do práce a říká kolegům:
"Chlapi, to byl zas včera den... nejdřív se mi tři hodiny nechtěl postavit, pak jsem se dvě hodiny nemohl udělat a nakonec jsem hodinu nemohl usnout!"

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

I inclination not approve on it. I assume polite post. Particularly the designation attracted me to read the sound story.

Anonymní řekl(a)...

Nice fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.

Anonymní řekl(a)...

Easily I acquiesce in but I dream the collection should have more info then it has.

Amara řekl(a)...

Cožéé?