úterý 5. ledna 2010

Kupte si roztomilý kožíšek... z roztomilých zvířátek


Pledge to go fur-free at PETA.org.

Dokážete to dokoukat do konce?
Já ne. Jsem srab.
Páč takhle to na tom našem světě chodí.

12 komentářů:

Eevee řekl(a)...

Ne Markét. Zkoušela jsem to, ale nemůžu se na to dívat..

Anonymní řekl(a)...

huhu

Anonymní řekl(a)...

Tak to je fakt drsný voni to ty prasata ani pořádně nezabijou. Dobytci vymaštěný. Kožíšek bych si a ani nikomu jinému nekoupil. Bici

Anonymní řekl(a)...

Taky jsem to nedokázala dokoukat a tu první chvíli jsem pořád říkala: "Ne, ne, no fůj, no to snad ne..." Až mi brácha řekl, ať to radši vypnu... To prostě... Nechápu... Hrajeme se na vzdělance, na moderní společnost, která "pochopila o čem ten svět je". No nevim. Fajn, když jsme to potřebovali na přežití, fajn. Ale teď? Je to znak prestiže, o nic víc nejde, stejně jako u diamantů... No prostě...asi ani nemam slov...

Pavlí Ká řekl(a)...

http://www.youtube.com/watch?v=WZgbnR1BXas

tohle je jedinej správnek kožich :)

NIKDY, NIKDY, NIKDY bych si kožich nekoupila...

Amara řekl(a)...

Bici: no právě, kdyby je aspoň rychle zabili!
(mimochodem co je s Tvym blogem?)

Pájo: jo tak tohleto video dokoukat jde :o) Pěkný :o)

Všichni: jste důkaz, že to NENÍ normální. Bohužel to těm zvířatům nepomůže :o(

Anonymní řekl(a)...

Dokonce ani já jsem to nedokoukal a to už jsem viděl všelicos...
tat.

Pavlik řekl(a)...

Jsem šokován! Nemám slov. Hovada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lanetka řekl(a)...

Jsem zbabelec, ale po precteni komentaru jsem se na to ani nepodivala. Kozich bych si nekoupila a nechci mit v hlave nejakou brutalitu, pokazdy, kdyz zavru oci.

Anonymní řekl(a)...

Šokující!!! Neměla jsem slov,rozbrečela jsem se.
máma

Kuba řekl(a)...

Neřekl bych, že tím, že jsem to video dokoukal, jsem ukázal nějakou odvahu. Prostě jsem to nedokázal vypnout. Bylo to něco šokujícího! Fakt jsem měl v očích slzy, je to hodně hnusná věc. Je mi z toho blbě...

Anonymní řekl(a)...

takových ukázek jsem bohužel už videla nekolik ,ale vzdy jen kousek,je to hrozné,prostě hrozné,a nikdy to asi neskončí...