pondělí 4. ledna 2010

Arašídové máslo


Dostali jsme bezmála půlkilovou sklenici arašídového másla. Byla moje první a už je skoro fuč. Fakt mi zachutnalo! Napoprvé nic moc, pak ze zvědavosti si ještě dám, no není to špatný a nakonec mám pocit, že je to mírně návykový! Až dojde, nevím co si počnu.

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Musel jsem se jít podívat do špajzky a je tam! Skoro půllitrová sklenice, sotva načatá. Takže je to jasné, až ti dojde, přijedeš si pro ní, nebo ti jí přivezu. Tvůj popis začínající závislosti mi připoměl jeden z mála filmů, na který se dalo mezi svátkama koukat. Jmenoval se "Seznamte se, Joe Black" a Smrt se tam obdobným způsobem zamiloval do arašídováho másla.
Tak si ho tolik nešetři! :o)
táta

Anonymní řekl(a)...

Markét, mam pro Tebe tip: Namaž si jeden plátek toastovýho chleba nutelou, druhej arašídovým máslem a připlácni je k sobě, výsledek - ač to zní jakkoliv divně - nápadně připomíná starou známu Snickersku :D
Jinak, co se týče závislosti, mám u arašídů takový podezření, protože oni mi třeba ani jako skoro nechutnaj, ale jak je někdo (Pájo?:) ve Flamendru objedná a leží přede mnou na stole, nemůžu si pomoct...

Abee

J-Lo řekl(a)...

Jo, spojení čokolády s arašídovým máslem je mňam - asi je to i proto, že jsem tuhle kombinaci ochutnal dřív než máslo samotný. Jinak v Británii dělají ještě jeden druh podobně ujetýho toast - peanut butter and jam sandwich - to je burákový máslo s mrdmeládou. Já teď dělám do tortily;) Dobrou chuť.

Vančís řekl(a)...

Burákový máslo na jemně opečeným toustíku...hmmm...mlask :-)

PS:Nejez to, budeš klustá ;-)

Pavlik řekl(a)...

Neuvěřitelný!! Zrovinka včera jsem koukal na MY NAME IS EARL a byla tam řeč o burákovým másle, a já nad tím asi hodinu přemejšlel, že jsem to nikdy něměl, jak to asi chutná a kde se to dá koupit. Mám pocit že jsem to nikda neviděl.

Anonymní řekl(a)...

Markét, schovej už to máslo, jdeme hrát, nebo bude celá klávesnice opatlaná. A tak mi dej taky jenom trošku ochutnat...

Amara řekl(a)...

Díky tati, tak já jí beru!

Abee a J-Lo, někdy to zkusím a tortily jsou taky fajn, hlavně sýrový

Vančísi, na toustíku nebo i bez, ale jenom tak dvě lžičky :o)

Pavlis, tak zas někdy přijďte a dám ti ho ochutnat :o)
Je to zvláštní viď, už jsme se o tom kdysi bavili i s taťkou, jak o něčem člověk leta neví a pak ho ta určitá věc začne najednou z ničeho nic bombardovat, tuhle o tom někdo mluví, támhle to vidíš, tudle o tom čteš, jako by to na tebe čekalo a teď přišel čas aby sis toho všimnul.

Lanetka řekl(a)...

Hmm, burákový máslo, pro mě zakázaná ňamka, protože veeelmi kalorická. Seznámila jsem se ní v roce 1996 a od tý doby jsem skalní příznivce. Snídaně v Holandsku - burákový máslo na toustu se sýrem brie a v Irsku na všechny způsoby s kečupem nebo majolkou jako slaný způsob a s marmeládou z lesních plodů nasladko. Hmm,dost už!!! :)

Unknown řekl(a)...

Dobry den. Prosim Vas poradte mi gde mam koupit arašidovy maslo? Dekuji. maestro45@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Také by mě zajímalo jestli se dá burákové máslo sehnat nekde v supermarketu tesco kaufland a podobne nebo musím do specializovaného obchodu