středa 19. srpna 2009

Červený trpaslík

Lister: Kde jsi vzal, že mimozemšťani existujou?
Rimmer: Musejí existovat! Je tolik věcí, které jsou tak záhadné. Tolik věcí, pro které nemáme vysvětlení.
Lister: Jako, mm, proč si inteligentní lidi kupujou hot-dogy do kina? To myslíš takový záhady?
Rimmer: Ne, Listere, myslím třeba pyramidy. Jak mohli přemístit ty masivní kamenné kvádry bez pomoci moderní techniky?
Lister: Měli masivní biče, Rimmere. Masivní biče.
Rimmer: No tak dobře a Bermudský trojúhelník? Vysvětli mi to, když jsi takový vševěd.
Lister: Jo, to máš pravdu. To je opravdu podivný. Jak mohl bejt z týhle písničky takovej hit? To je mi fakt záhada.
Rimmer: Proč se vůbec namáhám? Spíš bych se domluvil s přejetým ježkem.

.....

Lister: Prohlížel sem si záznamník snů Kochanský. Zdálo se jí o mně třikrát. Bylo to v palubním deníku.
Rimmer: No a? Vyčisti mi chrup Holly!
Lister: Víš, musí na tom něco bejt. Přece nesníš o někom, kdo je ti fuk.
Rimmer: Jednou se mi zdálo o psu, což neznamená, že s ním chci spát.
Lister: Rimmere, láska jee ..., láska je to, čím se lišíme od zvířat.
Rimmer: Né, Listere, od zvířat se lišíme tím, že nepoužíváme jazyk k čištění genitálií.

.....

Rimmer: Proč musíš být lodní počítač zrovna ty, bylo by nám líp kdyby tu šéfoval kýbl ovčích hovínek.

.....

Lister: Proč jsem jí nikam nepozval?! Co by mi mohla říct?
Rimmer: Řekla by: "Ne, jsi špinavý, páchnoucí, ošklivý a nechutný netvor, nechci skončit v hrobu pro oběti moru."
Lister: Mohla říct "ano"! Už se staly divnější věci.
Rimmer: Napadají mě jenom dvě: samovznícení starosty Varšavy v roce 1546 a ve 12. století incident v Burgundsku, kdy pršeli sledi.

.....

4 komentáře:

Lanetka řekl(a)...

Super! Tenhle díl nemám, půjčíš mi ho?
Hanka

Amara řekl(a)...

jsou to dva:
4. Čekání na boha a
5. Sebevědomí a mindrák.
Půjčím :o)

Anonymní řekl(a)...

Právě jsme se stali svědky filmového pirátství.Cituji "jakékoli neoprávněné užití tohoto dvd spočívající v jeho kopírování, úpravách, prodeji, pronajímání, p ů j č o v á n í, nebo jakémukoli druhu obchodování je zakázáno" Pavel

Vančís řekl(a)...

Jedna z mých oblíbených pasáží...

Holly: Máš práci Dave?
Lister: Jasně, že mám.
Holly: Aha, tak to tě asi nebude zajímat, že nás pronásledujou dvě nadsvětelné stíhačky.
Lister: Cože?
Holly: Nechám tě radši foukat ty bubliny.
Lister: Ne Holle...Holle no tak.
Holly: Jsou ze Země.
Lister: Ale to je 3 miliony let daleko.
Holly: Jsou to zástupci z federace SELPO.
Lister: Co to je?
Holly: Sdružené elektrické podniky. Jdou po tobě Dave.
Lister: Po mně? Proč? Za co?!
Holly: Za tvé zločiny proti lidskosti.
Lister: Cože?
Holly: Vypadá to, že jsi před 3 miliony let nechal v kuchyni na talíři dvě nedojedené klobásy.
Lister: Fakt?
Holly: A víš co se může stát s klobásami za 3 miliony let?
Lister: Jo, zkazej se.
Holly: Tvé klobásy teď pokrývají 7/8 povrchu zemského. A taky jsi nechal na svém účtu 17 liber 50 pencí. Díky úrokům z úroků ti teď patří 98% světových financí. A protože jsi je hromadil 3 miliony let, nemá teď nikdo kromě tebe a SELPO žádné peníze.
Lister: Proč SELPO?
Holly: Nechals rozsvíceno v koupelně a máš konečný nedoplatek 180 miliard liber.
Lister: 180 miliard liber? Blázníš?!
Holly: Aprílový žert.
Lister: Vždyť není duben.
Holly: Jo, já vím, ale nevdržel bych čekat půl roku s takovým bezvadným fórem v kapse.

...britskej humor, tomu se nic nevyrovná :-)