úterý 11. srpna 2009

Jsem z toho trošku mimo

Někteří lidé (co umí a mohou používat internet) nevěděli, že máme svatbu. Kdyby to věděli, přišli by.
Jsem z toho trochu zmatená, protože mé lidi můžeme rozdělit do tří hromádek:

1. skupinka se se mnou běžně baví a tohle jí nemohlo uniknout
2. skupina se mnou není běžně v kontaktu, ale alespoň jednou za měsíc kouknou na blog, takže o svatbě věděli
3. skupina se mnou není v kontaktu, ani nechodí sem, proč by tedy chtěli přijít?


Fotky prý budou ve čtvrtek.










P.S.: Vy, co sem nechodíte, ani jste nepřišli tam, nezlobím se a mám vás ráda i tak! :o)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Bylo to moc hezký,a na fotky už se těšim!Mejtě se krásně,Eva:)

Amara řekl(a)...

Díky Evi, škoda, že jsi se ale moc nebavila... doženeme to na Pavlovo se Šárkou jo? ;o)

Anonymní řekl(a)...

No to nevim jestli to někdy bude:),ale Market bavila i když sem na to nebylo znát.To bylo taky tim že tam bylo málo tanečníku,nebo spíš chlapům se nechtělo tancovat.A byla jsme i smutna,vzdyt ty vis proč.Vždy mě to nějak dojme.Ale povím ti být tam déle tak ležím pod stolem,hezky sme si tukali s panákama:)))))))Ale i tak jste to měli moc moc pěkný,a všem vám to slušelo:))))

Anonymní řekl(a)...

ahoj, patřím do "dvojky" :) a o termínu svatby jsem nevěděl. Gratuluji a přeji hodně štěstí!!! ;-) smk