sobota 6. února 2010

Pitomosti v kině

Ještě než si Pavlis i po druhým zkouknutí přidá Avatar mezi největší blbosti, který kdy v kině viděl, zajímalo by mě, jaký tam už máte. Já si vzpomínám na Krásnou pokojskou (to i ten Avatar byl oproti pokojský plný nečekaných dějových zvratů :o)) a Život pod vodou (přestože ten snímek dostal vysoký hodnocení od Premiere, nudila jsem se). I když jsem chtěla odejít, nikdy jsem to neudělala, nejspíš kvůli vstupnýmu a ze zvědavosti, jestli to bude opravdu tak zoufalý až do konce. No, myslim, že bylo. A co vy, odcházíte z kina a u jakýho filmu jste litovali peněz za vstup?

16 komentářů:

TG řekl(a)...

Z české produkce posledních let jednoznačně MÁJ a LÍBÁŠ JAKO BŮH. Sice jsem tušila, že to budou blbosti, ale lístky zadarmo jsou lákavé a člověk pak jednoduše podlehne iluzi, že to "třeba taková blbost nebude". Mýlka. Vždycky je to MINIMÁLNĚ stejná blbost, jak si myslíte.

Amara řekl(a)...

A odešla jsi někdy?

Pavlik řekl(a)...

Nechápu proč si myslíš že bych ohledně Avataru nemohl změnit názor.Nejdu tam abych se utvrdil ve svém názoru, ale abych zjistil jestli mě 3D natolik uchvátí, že mi bude jedno že to nemá děj.
A jinak jsem s kina nikdy neodešel a ani k tomu neměl nějaké velké nutkání.

Anonymní řekl(a)...

V Chomutově na 3D hororu,oživlé mrtvoly ,myslím že se to tak jmenovalo.Sice to byla totální pohádka,a lidé odcházeli,ale neodešla bych ani mě to nikdy nenapadlo.Eva

Amara řekl(a)...

To Pavlis: No, je to takovej můj soukromej tip. Líbí se mi, že jsi poctivej a chceš to vidět "celý". Ale víš, co se říká o prvním dojmu? :o) Já viděla poprvé trojrozměrně něco o malý holce a tyranosaurech a to byla teda fakt blbost. Takže můj dojem byl: Jo, 3D se mi líbí, ale film byla pitomina. A tak tipuju, že takhle půjdeš i z toho Avatara. No, schválně ;o)

TG řekl(a)...

Ne, neodešla. Ale na Máji jsem se smála tak nahlas, že jsem se bála, aby mě nevyvedli... :-)

J-Lo řekl(a)...

Kinosál jsem opustil párkrát z důvodů čistě osobně fóbických. Kvůli slaboduchosti filmu jsem snad odešel jsem jednou, dvakrát - vzpomenu si jen na film Eliška má ráda divočinu Otakáro Schmidta. Jinak jsem si vybíral tak, abych odcházet nemusel a většinou mi to vyšlo. Teď už do kina čistě z těch výše zmíněných důvodů nechodím.

Amara řekl(a)...

To J-Lo: Ty trpíš panickou hrůzou v kině? Máš strach, že ti lidi vydejchaj všechen vzduch, anebo že rozsvítí a Ty ještě nebudeš oblečenej? ;o)

TG řekl(a)...

No jo, to jsem zažila v kadaňském kině při promítání BRAZILU. Honza po sedmi minutách odešel kvůli brutalitě. Chudák Terry. :-)

Amara řekl(a)...

Jo takhle. V týhle souvislosti si vybavuju Mechanický pomeranč. Viděla jsem z něho asi pět minut, kdy parta mladíků holí švihá důchodce na ulici. A víc jsem vidět nechtěla. Ale to nebylo v kině.

Pavlí Ká řekl(a)...

Já sem byla v Německu na filmu Wanted, a to byla největší kravina všech dob. Neodešla sem, protože mě tam pozvala "moje" němka Lena a taky pro to, že mě zajímalo, jestli se to třeba nezlepší, nějakej světlej moment nebo tak...




Nezlepšilo.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Markét, tak já jsem asi nikdy, co si pamatuju z kina neodešel, ale není všem dnům konec.. jinak mrkni na toho Antikrista, je to hustý:-), taky jsme nedávno shlédli Requiem for a Dream, docela zajímavě natočený, ale taky spíš depresivní, no a do třetice všeho dobrého dporučuju třeba http://www.youtube.com/watch?v=7StZTr7RLOQ moc příjemná a uklidňující věc:-)

Amara řekl(a)...

Peťo: Requiem for a Dream jsem viděla, to je opravdu deprese, když to skončilo, přemýšlela jsem, jestli mám ještě žít :o) Mám od toho hudbu, kdyby sis chtěl zabrečet :o) A dík za tipy, kouknu.

PavlíKá: Mám tomu rozumět tak, že na dvojku nepůjdeš? I když to napsal člověk, co stvořil Medvídka Pú? ;o)

Anonymní řekl(a)...

Requiem for a dream - Opravdu výbornej film, i když dojmy jsou prostě deprese, hudba taky výborná. Byla jsem fascinovaná, jak zapůsobil film na mýho mladšího tehdy čtrnáctiletýho bráchu, jinak než na mě, ale dost silně. Podle mě účinější prevence než nějaké brožurky. A ta hudba, a Palcebo a prostě... Děkuji TJovi, kterej se sem asi nikdy nepodívá, že mi film tehdá doporučil... Beena

Vančís řekl(a)...

S vaším hodnocením Máje, Elišky i Requiem se plně ztotožňuju...jo a ohledně tý Honziho fóbie - odejít kvůli "brutalitě" z úžasnýho Brazilu a zároveň obdivovat Tarantina...ehm, něco mi tu nehraje...já bych řekl, že se prostě v kině bojí, aby ho tam nepřejel vlak a jen to tak vokecává ;-)

Lucie řekl(a)...

odešla jsem ze Saló aneb 12O dnů Sodomy..., prostě proto, že mi bylo hrozně hrozně stydno a pak nechutno...Od kamaráda, který vydržel do konce, vím, že z plného Edenu v Plzni zbylo asi 10 lidí.