středa 30. prosince 2009

Avatar

Kamarádka je dobrá manželka a tak potěšila svého smutného muže výletem do multikina na 3D film. Vzali nás s sebou a zážitek to teda byl. Jiná kamarádka v rádiu o filmu mluvila jako o ekologickém scifi, a i když to zní trošku srandovně, tohle označení perfektně sedí.
Jde tam o to, že lidi chtějí vzácný kamení, co se vyskytuje pod povrchem planety, na který žijou velký modrý domorodci, jež jsou velmi silně spjati se svou nádhernou a podivuhodnou přírodou. Jsou trošku jako indiáni a keltové a budou vám hned sympatičtí. Když nedají lidem to kamení, co na něm roste ohromný posvátný strom po dobrém, půjdou na ně lidi po zlém. Ale ne všichni, taky máme dobré hochy a ženské...
Film je dlouhý, ale nudit se u něj nebudete. Je dělaný snad skoro celý v počítači, ale vidět to není, záběry jsou úchvatné, efekty dokonalé. A i když děj je místy dobře předvídatelný, můžete si z kina odnést zážitek a ještě hřejivý pocit, že nejste blázen, když vám vadí, že někdo skácí strom.

5 komentářů:

Pavlí Ká řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Pavlí Ká řekl(a)...

Naprostý souhlas!!!!!
Já sem se dostala dokonce tak daleko, že bych chtěla být Na´vi, žít na Pandoře, být celá modrá, měřit tři metry a mít fosforeskující facepainting! ;)

Amara řekl(a)...

.. a lítat na drakovi.. no, nebylo by to vůbec špatný :o)

Anonymní řekl(a)...

Přesně tak, v kině jsem si říkala jak se maj že tam mohou v té kráse žít.Byla to pro mě krááása.A určitě to musím vidět ještě jednou:-)))eva

Anonymní řekl(a)...

Sice jsem tu četla ještě jednu recenzy,ale je mi uplně fuk že je tam romantická předvídtelnost atd.tohle máme rádi a já též,a je mi to jedno.Mě se to prostě líbilo.Eva