pondělí 1. června 2009

I hate Badoo

Předem se omlouvám všem, kteří ode mě dostali email z Badoo.
Bylo to takhle.
Jednoho krásného dne jsem si otevřela emailovou schránku.
A jéje, řekla jsem si, moje ségra mi něco vzkazuje na nějakým Badů.
Musím se zaregistrovat, abych si mohla vzkaz vyzvednout... no dobrá, moje ségra ví, co dělá.
Kde je ten vzkaz?
Nechci jít na rande ani na pláž ani na párty se 13.592 lidma z celého světa!
Hm, vzkaz se ztratil.
Ale automat už rozesílá "moje vzkazy" všem lidem z mého adresáře.
Nééééééééé
Im so stupid!
I hate you, Badoo!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Bylo to takhle. Jednou mi takhle od kamaradky prisel vzkaz na Badoo, kamaradka je na Kanarech a uz jsem ji dlouho nevidela. "Ha! Vzpomela si na me!" Rekla jsem si a jala jsem se hledat vzkaz. Kde je a proc mi vsichni lidi z myho adresare razem zacali spilat? Pomoooc. Please my sister, dont hate me!

Zneuzita sestra.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, jsem na tom podobně a ještě víc jsem naštvaná, že když jsem chtěla můj (stejným způsobem "získaným" jako ty) profil smazat, tak mi ZMETKOVÉ hlásí, že mám chybné heslo!!!! Já jim dám: Přihlásím se heslem a za minutu je to samé heslo neplatné???? Jsem debilitní??? No asi jo, když jsem se přihlásila na tento svobodu omezující server!!!!!!!!!!!! Omlouvám se všem mým přátelům a BADOOOOOOO již nikdy více!!!!!!!!!! Lenka

Anonymní řekl(a)...

Predevsim meli by peclivo podivat na to co delate kdyz nejaki stranki navstivite. Na registracnoj stranke Badoo vas ptali: chcite odeslat mejly vasim znamym nebo ne. Musili by dal hacki s tech mailu vasich kamaradov(ok) odstranit a ne odesel by v tento pripade zadny dalsi mejl.
Pokud mackate na vsechno co videte a ne ctete vubec co pod tim napsano tak neni to vas provlem?

Anonymní řekl(a)...

AHOJ JA JSEM SE PRED PAR DNAMA PRIHLASILA NA BADOO ALE NE POD PRAVYMI UDAJI.MYSLITE ZE BY SE TO DALO ZRUSIT POMOCTE MI

Anonymní řekl(a)...

Jednakowoz Twoje arena Więcej podpowiedzi plony jednostki rozczarowaniem? Czy jestes sparalizowany za pomoca ciz iloscia admiratorow fightingfor pozycjonowanie stron swojej bazy ewentualnych interesantow? Jezeli tak, owo zapasl chronos, by rozgladac sie preznych poslugi marketingu internetowego.

Oto 3 wybiegi obiecujaca polityka SEO prawdopodobnie dodac sie do zwiekszenia podwalinie osobnikow a swoich zyskow:

Polepszyc witryny w rankingu Google: Na skros ukierunkowanie zdatne powiedzenia niezbedne SEO a unoszenia wysokiej probie fabule, Twoja kierunek bedzie dostrzegalna za posrednictwem wieksza pozycjonowanie stron internetowych kwote jednostek oraz bedziesz osiagnac wyzsza poszukiwanie rankings.It "jest zjawisko, iz ponad trojka czwarte Amerykanow na motorach poszukiwania do uzytkowania ze pagin wyszukac dane na sprawa owocow lub sluzb Teoria skupu. A dwa trzecie tych dociekan sa w Google. Wlasciciele pozycjonowanie stron internetowych spolki dekonspirowanie w niepatetycznej polowie pierwszej stronie owocow wypatrywania Google przechwycic 99% uzytkownikow, co moze zdradzac stowy tysiecy zielonych zysku na rok. W istocie z tej przyczyny, gdyby gablotka nie pojawia sie w pierwszej 10 plonow Google, marnotrawisz dyspozycja zarobku z niebiezacego aktualnego narzedzia marketingowego spolce. Marketing internetowy przypadkiem ulzyc inspirowania zdatne manewrowania kluczowe zas budowanie wysokiej formy tresci.