čtvrtek 30. října 2008

Pavel s Pavlem

I když na kabelovce psali: Pavel Fojta, byl to Pavel Fajt (s Pavlem Hrubým), který přijel zahrát do podzemních prostor Střelnice. Fajta jsem znala jenom podle jména a i když jezdil tradičně na Open Air Festival Trutnov a já tam byla třikrát, nikdy jsem ho neslyšela, protože hrál vždy pozdě v noci a to jsem už vždycky po náročném dni zkoušela kdesi ve stanu nebo spacáku spát. A když jezdil na Trutnov, tak musí bejt dobrej, řekla jsem si a šly jsme se na to s A. kouknout.
Hrubý foukal na foukátka a Fajt hrál na bicí, na svou hlavu a na kolo od byciklu, které upravil pomocí strun do velmi zajímavého hudebního udělátka. I když se sedělo, většina návštěvníků si podupávala, pohupovala anebo aspoň poťukávala prsty. A maličká "paní domácí" se svým méďou a dudlíkem byla u vytržení a děsně roztomilá :o)
Oba Pavlové to fakt umí a i když jazz není uplně můj šálek kávy, večer se mi líbil a nejvíc Rituální píseň. A Fajt je fakt pěknej. :o))

Žádné komentáře: