pondělí 13. října 2008

Áj lávjů

májbejby májsvítčery..
zpívám Andulce, a docela to sedí, po sobotním koncertě
Už jsme doma, kterej jsem navštívila po vydatným J-Lovo lobbování. Sliboval, že nebudu litovat a měl teda pravdu.
Moje myšlenky během koncertu se ubíraly přibližně tímto směrem:
bude mi smrdět kabát, ááá takhle nahlas jsem nic neslyšela víc jak rok, teda to je nářez, jé to je fakt pěkný, je tu asi stovka lidí, bezvadný takhle zase zajít na koncert, spí malá?,to muselo dát hodně práce dát dohromady tak nesourodou písničku, škoda že nemůžu další pivo, spí malá?, teda ten Honza řádí, jsem ráda, že jsem šla, Honza je v agonii, dostanu z něj klíče od sklepa?, spí malá? a už se těším na další akci!

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak tenhle příspěvek je hooooodně vtipnej. Pavel

Amara řekl(a)...

Tééééééda díky! :o))

Anonymní řekl(a)...

Také jsem se upřímně zasmála :o)
Dandelion