středa 21. května 2008

Treperendy

V rámci Kadaňského divadelního května jsme se včera byli podívat na premiéře hry Treperendy od Goldoniho. A Treperendy mě nadchly. Líbily se mi zatím nejvíce z her Navenku, které mohu jako divačka posoudit (tedy tak, že jsem seděla dole a nestála nahoře). Byly svižné, vtipné a jako žena 15 dní před porodem musím chválit, že i akorát dlouhé. Kulisy krásně namalované, scéna dobře vymyšlená, úžasná lavička. Moc se mi líbily kostýmy. Pauzy pro přestavování scény vyplněné goldoniérem byly improvizačně nejisté, ale vtipné. Herecké výkony velice dobré. Líbily se mi obě hlavní postavy, stejně tak paničky, pradlena a vetešnice, otec i svědek. Harlekýn měl vtipný text, ale úplně nevyzněl. Zato jeho pán Lelio mě herecky okouzlil. Cikánovi jsem skutečně nerozuměla ani slovo a křížalista zcela zrušil scénu o příjezdu otce, což je škoda.
Každopádně velmi chválím a děkuji za příjemný zážitek.

Fotky nemám, ale budou tady nebo tady.

Žádné komentáře: