pátek 21. května 2010

Nejpoužívanější věc



Jedná mladičká kosmetička mi řekla, že čistící tyčka do uší je určitě nejpoužívanější věc na světě. Tak pro kosmeťáky možná jo, ale já přemýšlela, jaká věc to bude doopravdy. A něco jsem vymyslela.
A co navrhujete vy?


...

9 komentářů:

TG řekl(a)...

To je otázka do pranice! Já bych řekla, že toaleťák.

Vančís řekl(a)...

"Já si nepamatuju na místo, kde bych ješte neviděl válet se tvý použitý uchošťoury..." :-)))
(Jiří Macháček, Medvídek)

Pavlik řekl(a)...

Určitě tomu tak nebylo vždycky, ale řekl bych že je to mobil.
Alespoń u mě určitě.

Amara řekl(a)...

Terezko, toaleťák je už asi blízko, ale pořád nějakej ten milion lidí ho určitě nepoužívá.
Pavliku, mobil má sice každej, ale jen každej bohatej.
Vančísi, dík za kinematografickou exkurzi a co tvůj tip?

Vančís řekl(a)...

Můj tip mi vyfoukla Terezka, takže jsem holt přispěl jen tou Macháčkovo hláškou...ale když jinak nedáš, tak co třeba tužka nebo brejle?

Amara řekl(a)...

Myslim si, že je to miska (talíř). Tu používají i bosí, chudí afričani, co nikdy neviděli toaleťák, vězni, vojáci, křováci, poutníci, zápaďáci, indové co jedí rukama, číňani, eskymáci, staří, mladí, děti od jednoho roku..

TG řekl(a)...

No jo. Tak to mě nenapadlo.

Richard řekl(a)...

První mě napadlo něco tak banálního jako "rozum". Pak se ve mě probudil realista a povídá, půlka lidstva ho používá ob den a ta druhá vůbec. Takže tudy cesta nevede...
Miska je dobrá. Tu používají i malý děti. Ale já například tak maximálně jednou do týdne a jen během léta, když si chci dát nanukáč nebo když přijedu na suda a nezbyde na mě štuc - takže tady to taky nebude úplná jistota...?

Amara řekl(a)...

No jo, to bylo myšleno jako miska, potažmo talíř.. jako že talíř je vlastně miska, jen ne tak hluboká... zkrátka ta věc, ze který jíme. Talíř snad používáš častěji...
Jéééj pivo z misky :-O to by mi snad ani nechutnalo :-))