úterý 20. dubna 2010

.
"Ty ses myl tímhle? Je to tělový mlíko."
"Jo? Že jo? Já si s tím myl včera hlavu a přišlo mi, že to nějak málo pění.."

.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:) : : :D

"A stíháme?"
"Ne, už jsme zase ve skluzu. - dramatická pauza - Už je půl dvanáctý! - dramatičnost v hlase se nepatrně zvýšila - ZA 23 MINUT! - přičemž dramatičnost se změnila na hysterii-"

A.

Pavlik řekl(a)...

Jestli se to opravdu stalo, tak je to mooooooooc vtipný. :-)))
Ten komentář o skluzu už vtipnej není.;-)

Amara řekl(a)...

No jo, opravdu se to stalo. Hádej komu :o)

Anonymní řekl(a)...

Já mám podobný zážitek. Též jsem si myl hlavu neurčitým přípravkem, ale mně to pěnilo skvěle. Tak jsem si pochvaloval, že tohohle šamponu stačí opravdu kapička. Druhý den jsem měl stále mastné vlasy a byl jsem vyrozuměn, že TOTO je pěna do koupele. Na lahvičkách jsou všemožné nápisy jen ne to co chci vědět :)

Anonymní řekl(a)...

A zase jsem se nepodepsal ..tady Jiřík Bicanů .. čtu tvůj blog ...jsi fakt skvělá.... neměla bys půjčit ticku do vejplaty .... jsem se jenom ptal no ... pa