pátek 27. listopadu 2009

O seriálech

Neřekla bych, že jsem seriálový maniak, sledovala jsem Ztraceni, než se ostrov přemístil, obdivuju Červenýho trpaslíka, Simpsonovy, ale celkem mě potěší i Sex ve městě, nebo Dr. House. Co jsem ale měla poslední dobou přístup na HBO, slušně mě dostal seriál Pravá krev. Je o divných lidech a stvořeních a o emocích, které toto soužití hněte. Většinou jde o strach z neznámého, nenávist, předsudky, xenofobii a taky, samozřejmě, o lásku, která možná hory přenáší a možná taky ne.
True Blood je název vyráběného nápoje pro ty, co to kvůli svým morálním zásadám nechtějí tahat z živých lidí. I když moc jich není.

Varování pro sledovače Ordinace a Vékávéček: v seriálu se často objevují upíři, měnič podob, homosexuálové, holka, co slyší myšlenky, dealer drog, černoši a bohyně :o)



Žádné komentáře: