úterý 5. května 2009

Připojte se k petici!



Proti kácení stromů:

Hoří to!

4 komentáře:

František Červený řekl(a)...

Díky za info o petici;) Připojuji svůj podpis, protože mě tenhle rok opravdu vyděsil elán, se kterým se město vrhlo na kácení stromů a to převážně kolem řeky. Za to bych někomu rád něco řekl... od srdce.

Amara řekl(a)...

Jsem ráda, že máš o to zájem, většina lidí nemá potřebu s tím cokoli dělat, i když jde třeba jen o to, připojit svůj hlas, což, jak víš, zabere nanejvýš pět minut (i s přečtením té petice).
Odkaz jsem poslala všem lidem co mám jejich emaily, a představ si, reagovali asi tři.
Vysvětlení mám pro to následující:
1. mají pocit, že s tím stejně nic nezmůžou, tak proč se namáhat
2. chtějí pokácet všechny stromy na světě
3. je jim to prostě fuk

A mám tu ještě vzkaz pro lidi ve skupině č. 1:
I když máme jen omezený možnosti s tím něco udělat, udělejme aspoň to málo. Až uvidíte zdevastovaný aleje podél cest, můžete si říct, že "já jsem byl/a proti".

J-Lo řekl(a)...

Abys věděla, že mě petice Arniky nenechala chladným, přečti si kontakt třeba pod touhle tiskovou zprávou: http://www.sdruzeniarnika.cz/tz.shtml?x=2099036

Podle diskuse pod mým únorovým článkem na tohle téma (http://j-lo-mour.blogspot.com/2009/02/prikazany-smer-stesti.html) jsou dvě třetiny populace pro vykácení;)

Amara řekl(a)...

Tý jo, J-Lo, Ty patříš k Nim? :oO